Canım bende çok çekiyorum ilaçta kullanamıyoruz malum. Ama internette bi video izledim bende işe yaradı , yada psikolojik bilmiyorum. Baş parmağımız ile işaret parmağımızın birleşme yeri varya iki parmağında elde başlama noktasında geçişi hani ( Anlatabildim mi bilmiyorum ) oraya masaj yapınca baş ağrısına direk eti yapıyor hafifletiyor bir dene sende