Merve3333 Merhaba arkadaşlar 34+3haftayim bugün inanılmaz bel ağrısı cekiyorum.bebegimde uzun zamandır yerleşmişti doğum pozisyonu almıştı.bu bel agrisi doğum işaretimi acaba