Bu zamana kadar guatrim yoktu.
Hamileliğim guatr çıktı.
Hastaneye kontrole gidememiştim. Bugün özele gittim. Doktor kızdı seni sürekli kontrol altında tutmalıyız gelmen gerekirdi dedi. 11 hafta 5 günlük gebeyim. Ve ilk gebeliğim. Araniz da bu sorunlar yaşandı mı acaba.
Guatr düşmezse ilaçlardan falan bebeğin beyninde hasar yada gelişme olmazmış 😔