Gizem_37 Kizlar merhaba 34+4 haftalik olduk kizimla bugun rutin kontrolumuz vardi doktor 2100 gr dedi minyon bir bebek olucak dedi 🙄 varmi acaba boyle zayif olupta doguma kadar 3 kg olan bebekler birde ne yemem lazim kilo almasi icin hergece sut iciyorum sabahlari pekmez yiyorum kasar peynir beyaz peynir yogurt yemeye dikkat ediyorum muz yiyorum her gece sutle birlikte
Ruyaaa Gizem_37 ben 38+5 le dogum yaptım 32 haftayla uyumlu dogdu, dert etme bir anda gelisiyorlar anne karninda gelisemesede dogunca toparluyorlar saglikli beslen.
Yusufakardes Gizem_37 son haftalarda haftada 200gr alıyorlar bişey yapmanıza gerek yok balık yağı tüketirsenizde abartmayın bi arkadaşım 4kilo yaptı çocuğu ve normal alamadı doktoru sezeryan yaptı
Aslihansan Gizem_37 minyon doğmasında bi sakınca yokki sadece boyu ve kilosu biraz küçük doğuyo. Benim bebeğim de minyon doğdu ama şuan ay olarak yaşıtlarına göre uzun ve kilolu. Yani kilo alsın diye zorlamana gerek yok doğduktan sonra zaten değişiyo.
Songsong Benim ay olarak geride oldugu ıcın bilemıyorum,canım mınyon olması sıkıntı değil sağlıklı olması onemlı.sen elınden gelenı yap gerisi artık bebişin beslenmesı💐benim arkadasım 2.500 gram dogurdu şimdi beş yasında gayet saglıklı bır bebek
ilayy H1995 Anne karnindaki bebegin tipi nasil minyon olabilir bir bebek yani bebek ufak tefek anlaminda demistir doktor
Asel21 Gizem_37 canım 34 haftalık bebeğin 2145 gram olması gerekiyor bnde tablosu var hafta hafta yazıyor
Esrkcl Doktorum ultrasondaki kilo değerinin 500 gram ileri geri oynayabileceğini, belirli bir aralığa sahip olmasının yeterli olduğunu söyledi. Farklı doktora kısa zamanda gittiğimde farklı ölçümlerde aldığım oldu. İçiniz rahat olsun