Pelin000 canım ben rahim filminden sonra tüpler açılınca hamile kalmıştım ama o ay korunmuştum diğer ay kaldım. Boş gebelikti kürtaj oldum şimdi aşılamayla hamileyim çok şükür .kesinlikle rahim filminin çok önemli olduğunu düşünüyorum her ne kadar benimki boş gebelik olsa da.