Ilknurpamukkkk Ben bebeğimi öğreneli 4 gün oldu ve 5+2 haftalığınız mide bulantısı vs yok suanlık sadece akıntım var ve arada kasımlarım hafif ağrıyor sizde oluyormuydu? İlk gebeliğim biraz yarımdıcı olurmusunuz☺️
Elifaydogan06 Ilknurpamukkkk 5 . Haftada başladı 9 haftalığım hala devam ediyor başlamasın canım boşver 🥺
Snszasla Ilknurpamukkkk ben adet den bir gün önce öğrendim gebeliğimi ondan önce başlamıştı su an 6.haftamdayım halen olur bazı günler cok yoğun bazı günler az az oluyor bazen de hiç olmadığı oluyor değişiyor aslında canım gün gün 🤗 bendede oluyor kasık agrısı bel agrısı rahim genişlediği için normal
mervecix Elifaydogan06 bendede aynı durum yemek yiyemez oldum uykudan uyanıyorum bir çözüm bulabildinizmi☺️
Elifaydogan06 mervecix bulamadım canım gece de bulanıyor sabah daha fazla oluyor hemen tuzlu kraker falan yiyorum salatalık tuzluyorum yiyorum biraz iyi geliyor
Ozeyyneb Ilknurpamukkkk canım hayırlı olsun öncelikle. Ben 38+5 deyim hiç bulantım olmadı. Herkeste olacak diye bir şey yok👍🏻
zeyzey95 Ilknurpamukkkk kişiye göre değişir canım hiç bulanmayan da var arkadaşım kızında bulantı yaşadı oğlunda hiç yaşamadı mesela. Bende 7+1 oldum daha iki üç kere çok hafif oldu
Sedaegge Ilknurpamukkkk tam 5 haftalığım bende mide bulantım yok ama kasılmalarım başladı ağrı azıcık var bilemedim
Bsrlmnemr Ilknurpamukkkk 6. Haftada başladı 15+3 haftalık olduk eskisi kadar sürekli kusma durumu yok. Ama tiksintilerim devam ediyor.
Ilknurpamukkkk Sağolun çok teşekkür ederim❤️ Hepinize🙏🏻 İnşallah sağ Salim kucağımıza alırız bebişlerimizi❤️ Sağlıkla inşallah
Asel21 Ilknurpamukkkk benm de ilk gebelik tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. İkiz gebelik olduğu için erken bulantılarım başladı. İlk 3 boyunca midem çok bulandı bildiğiniz lavabodan çıkamadım ve iştahsızlık çok vardı sadece yiyebildğim tek şey meyveydi. 3 ay boyunca doğru düzgün hiç yemek yemedim mutfağa giremedim. Onun dışında kasık ağrılarım çok azdı.