Pamukkiz Test yaptırarak profesör olanları bir kenara atarsak eğer risk oranın 1/250′nin üzerinde ise test pozitif demek yani risk grubundasın. Ama endişelenme her 30 gebenin birinde test pozitif çıkıyor ki zaten test sonuç kağıdında da yazar bu tahmini bir testtir diye. Kâğıtta sınır değer, eşik değer ya da cut-off yazan bir yer olmalı ona bak orası 1/250 nin üzerindeyse risk grubu 2 küsürün üzerindeyse daha da riskli durum oluyor. Sadece beta hcg ile riski hesaplayamazsın yani. Bir de zaten beta hcg normalinin 2 katı çıkıyor testte. Bu normal.