Hamişler merhaba,
Şuan tam 33 haftalık hamişim ve belimde sırtımda acayip ağırlar var. Takviye birşeyler de kullanıyorum şuan evden çalışma modunda olduğumuz için dinlenme fırsatım da oluyor ama 10 dk ayakta dursam iş yapsam kramp giriyor resmen ve kendime gelemiyorum saatlerce. Sizde de böyle ağrılar oluyor mu? Ayrıca özellikle akşamlar karnım da kasıklarım da da çok ağrı oluyor zaman zaman ve erken doğum yapcam diye ödüm patlıyor 😬😬 sizlerinde yorumunuzu beklerim, teşekkürler