Yasevita Kızlar tetanoz aşısını ne zaman yaptırdınız. Ben şuan 12+6 dayım. Ne zaman yapılması lazım, , bilenler bilgilendirirse sevinirim
AtaMommy Yasevita ben ilk dozu 17 de ikinciyi 21 de yaptırdım ama normalde ilk doz 20 de ikinci 24 de yapılıyor bazı yerler 15 haftalık bi anne öldü diye erkene almış ben o yüzden erken vuruldum sağlık ocağından ararlar seni
[silindi] Yasevita bende bugün vuruldum canım 21+2 yim ebe arkadaşım oluyo aynı zamanda o 24 de falan vurmak istedi ben hareketlerini çok net hissettiğim için vurdurdum 20. Haftadan sonra hareketlerini çok net hissedince vuruyolar
defnemila Yasevita 20. Haftada aslında normalde yapılıyor 2. Doz 4 hafta sonra. Hatta bebeğin hareketini net hissediyorsanız yapıyorlar. 17 falan çok erken geliyor bana
Yasevita Tşkler arkadaşlar. Nette 12.haftadan sonra yazıyordu. Dedim bu ara mı yaptırcam acaba. Daha zamanım var👍