Happybsrn bende korunmalı bıraktıktan 3 ay sonra hamile kalmıştım o da kimyasal oldu vücut yabancı madde olarak görüyormuş bazen doktorum öyle demişti o yüzden de atabiliyormuş vücuttan illaki oluyor hatta ben her gecikmede test yapıyordum kesin hamileyim diye en son baktım kist oldu saldım kendimi dedim Allah bilir dogru zamanı o ay hamile kaldım Allah’ın hikmetin den sual olunmazmış çok şükür bugüne 🥰 düzene binmesi sıkıntı oluyor ferah tutmaya çalış içini