Herkese merhaba. Pazartesi gününe randevum vardı bugün hastaneyi arayıp sordum herhangi bir sorun var mı mutlaka gelmem gerekiyo 32 haftalık gebeyim dedim onlarda bi problem yok gelebilirsiniz dedi. Biraz öncede 182 tarafından aranıp randevunuz iptal edildi diye bilgi verdiler. Benim mutlaka pazartesi gitmem gerekiyor kızlar 32+2 olmuş oluyorum ve iş yerim için rapor olmam gerekiyor ankarada gidipte sorun yaşamadığınız hastane varmı eğer buraya gidip alamazsam oraya gideyim ??