ebruligunler Merhaba kızlar 🌸 bi oğlumuz var adı yusuf emir şimdide allahın izniyle kızımız olucak beğendiğim isimler şunlar; beril yade yaren simay miray mira sizce hangisi çok kararızım oğlumlada isimleri uyumlu olsun istiyorum 🥰 fikirlerinizi bekliyorum 💓
Didi6 ebruligunler Simay ve Beril güzel. 🌸 Miray ismini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
ebruligunler MCY simayın anlamı çok güzel içime en çok sinen o ama eşim beril istiyo anlaşabilirsek orta yolu bulucaz inşallah 🌸😍
ebruligunler Bulut_evren beril eşimin istediği isim açıkcası bade de güzel bi isim 😍 sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰
MCY Simay Beril olsun o zaman 😅 benim kızımın adı ecrin duru olacak Allahımın izniyle ecrini ben durusunu babası istedi 2 isimli olsun dedi bizde 2 taraftada kırılan olmadı 🙂 ebruligunler
ebruligunler MCY sizin isimlerde çok hoş ismiyle yaşasın inşallah 🥰 ikiside modern isim olduğundan yan yana yakıştıramıyorum nedense 🙄
MCY Doğrudur tabii Allah Razı olsun Cümlemizin yavrusunu ismiyle yaşatsın sağlıkla yaşatsın Rabbim 😊🤲 ebruligunler