uleTtnc ben badem yağı zeytinyağı bebe yağı vazelin ilk zamanlar bunları sürdüm.2-3hafta önce mustela aldım.simdi mustela da sürüyorum.hepsinden sürüyorum yani 28+2 haftadayim.onemli olan nemli tutmak ve bol su içmek diyorlar.catlak kremi almayı düşünmüyordum ama yine de aldım catlarsam almadım da ondan oldu denemek için yoksa genetik faktörlerde varmış.