Syma95 Oyku10- sağol canım haklisin . Boyle bı zamanda sürekli kişiden kişiye değiştirmeleri lazım aslında hastanenin ama yinede güvenilmez
asyaa15 Oyku10- öylemi ben hic düşünmemiştim bunu. Allahım nasıl olacakki daha 6haftam vr o güne kdr gecmesi dlegiyle gecmezse götürürüm bende inşllh
MCY Bence yastığına varıncaya kadar götür çünkü cidden ortalık kötü Allah korusun hepimizi ya gitmek bilmedi şu illet ! Rabbime emanet yaşıyoruz..
MCY Herşeyde vardır bi hayır Rabbim sağ salim sağlıcakla inşaAllah kucaklarımıza almayı nasip eder ☹️ Syma95