gizemgnll Kızkar bu zamana kdr hiçbi problem olmadan geldik çok şükür . ekstra ilaç vs. Kullanmadık bile. Ama tek sorun şu ki 28nci haftamdayım , dün agrım oldu idrar yolları enfeksiyonu cıktı 5gün ilaç tedavisi olucam. Kötü bişey mi daha önce yaşayan var mı