Gulmira Meraba kizlar kaç gundur deli gibi maden suyu içiyorum canim çekiyor onceden hiç içmezdim bi zarari yokmu acaba bilen varsa bilgilendire bilirmisiniz
Sedacntzblkn Gulmira ben her gün içiyorum mineralli doğal kaynak suyu sonuçta dişleri besliyor hem tabi yine doktorunuza sorun mutlaka ☺️
KubrAbdullahh Gulmira bi zararı yok canım doktorum günde illaki bir şişe içmemi söylemişti hem bebegede faydası sanada faydası var migde yanman varsa onada iyi gelir çok mineralli içebilrsn 😊
s100516 Gulmira günde 1 tane iç demişti doktorum hatta 1 muzla 1 maden suyu kesinlikle tüketmelisin demişti 😊
Kvlkgzmerhn Tabiki içilir mineral var içinde doktorum.hergun 1 tane iç dedi benim günde 2yi buluyor cok rahatliyorum bazen asitli bişey istiyorum o kesiyor
s100516 Gulmira evet sade ama meyveli değil. magnezyum eksikliğim vardı önerdiğinde bide bebeğe kilo aldırıyormuş 1 adet muzla 1 maden suyu öyle söylemişti
Melikeek Gulmira Canım gün de 1 tane içiyorsan bir sıkıntısı yok tam tersıne magnezyum acısından cok faydalı ama asırı içilmesi durumun da tansıyon yükseltebiliyor ona göre ölçüsüne dıkkat edersın zaten🙂