Nilaydogan Merhaba kızlar. 31 martta aşım var gitmeye korkuyorum 20 haftalık olucam. Kaçıncı haftaya kadar atılabiliyor aşı? Ayrıntılı ultrasona kaçıncı haftada gittiniz?
drn5410 Nilaydogan aşımı bugün oldum 22+4üm ilk dozu oldum ptesi ayrıntılı vardı doktorumla konuştum gitme ortalık durulana kadar dedi hatta şeker yüklemesine bile gelme 28 30a kadar yolu var dedi 🤷♂️
Sinemin Nilaydogan ayrıntılıyı en son 23 e kadar olabiliyorsun bugünde aşı için konuştum sağlık ocağı ile Şuan 22 haftalığım 1 hafta içinde gelmen lazım 23 ü geçirme dedi
EsraKmoglu Nilaydogan merhaba 7+3 hamileyim. Aşı için doktora sordum hastane de doğum yapacağın için aşı yaptırmayacaksın dedi. Bir danış istersen.
Deebg drn5410 benimdr doktorum gitme dedi şimdilik bilmiyorum nasıl olacak 😐 vaka sayısı çok artıyor Allah sonumuzu hayır etsin
Beyhan60 Ben dun tetenoz vurdurdum 1 nisanda da ayrıntılı ultrason var gidecegim heral ama şekere bende gitmem
EsraKmoglu Nilaydogan hastanede doğum yapacağım için doktorum gerek olmadığını söyledi. Zaten arkadaşımın doktoru olduğu için o da yaptırmamıştı.