Merhaba Arkadaşlar benim bir sorum olacak bilgisi olanlar yardımcı olabilirse çok mutlu olurum 27 haftalık hamileyim ve virüs yüzünden çalışamıyorum şuan için yıllık izindeyim ama 2 günüm kaldı bitmesine sonrasında da işveren çalıştırmayacak sanırım doğum parasını ne şekilde alabilirim 32 haftayı tamamlayamıyorum