Bugün kontrole geldim 2 hafta önce yani bebeğim 6 haftalıkken gelmiştim en son ve düşük riskimin yüzde 5 kadar kaldığını söylemişti doktorum eşime yinede yanıma birini çağıralım dedim yardıma çünkü düşük riskli gebeliğim var iğne ve haplar kullanıyorum doktor sadece tuvaletine kalkacaksın demişti iyi beslenceksin dedi ama eşim eve kimseyi istemiyor kendi annesi hariç annesi ise bana sürekli iş yaptırmaya çalışıyor huzurumu kaçırıyor o yüzden ne annemi çağırttı bana ne de başka yakınımı kaynanam arayıp sürekli iş yap diyor bana ve artık patlamak uzereyim bu yaşta fazla geliyor bana daha 20 yaşındayım bugün ki kontrolüm de ise doktor içerde kanaman olmuş çok fazla dedi ve yatırdı beni napicam bilmiyorum eşim ben sana yardım ederim diyor ama girdiği tuvaleti bile temiz bırakmıyor napicam ben yardım edin