tazeanneeeee Yeni hamile olduğumu öğrendim bugün 5 haftalık olduk doktoruma da gittim kese daha görünmedi ama rahim duvarımda kalınlaşma olmuş haftaya kontrole gideceğim kese görünür dedi doktor ama ben çok endişeleniyorum korkuyorum 😔😔😔
Esratpll tazeanneeeee korkma bende ilk oyle ogrendım 3 gun sonra vajinal baktılar gorduler suan 9 haftalık olduk
Snszasla tazeanneeeee endişe etme canım kanaman lekelenmen yoksa sıkma kendini bende 5+5 de vajinal yol ile gördüm keseyim daha çok küçük büyümeye çalışıyor üzme kendini 🥰🤗bugün tam 6.haftadayım o yüzden normal
Hasibeee tazeanneeeee canım endişelenecek hiç bişey yok Allah’ın izniyle hatta dayanabilirsen 7-8. Haftaya kadar bekle herşey daha da netleşir kese daha rahat görünür bebeğin kalp atışlarını duyarsın. Şuan çok erken hiç stres yapma sakın😊