Aysenozturk007 Kızlar belim kasıklarım cok ağrıyor ama bazen can alıcı bi ağrıyo oluyor ki bacağımın kalça kemiğine bağlandığı o kısım öyle bi ağrıyor ki canımı çok yakıyor. Sizde de böyle oldu mu ? Bu arada 19+1im ve kasık ağrılarım çok korkutuyor beni 😔
Hatcefatma Aysenozturk007 kasıklarda ağrı idrar yolu enfeksiyonu olabiliyor 7 aylık oldum mutlaka her ay idrar tahlili yapıyorlar cunki enfeksiyon erkek doğuma bile sebep olabiliyor
Akurt Aysenozturk007 normal canim şikayetlerini doktora soylersen sana kalsiyum magnezyum d vitamini falan verir agrilarin hafifler
Buse3412 Aysenozturk007 erkek bebekte kalça ağrısı olur derlerdi inanmazdım kaç kişiye denk geldim benimde oğluşum olucak benimde aynı 23 haftalığız bizde normal bunlar🤲🏼♥️
Aysenozturk007 Hatcefatma yok canım bu başka bir ağrı hamilelikten önce idrar yollarından cok çekmiştim ama simdi bambaska göbek deliğimin etrafını kesiyorlar gibi
Akurt Buse3412 canim onun kiz bebekle erkek bebekle alasi oldugunu dusunmuyorum benim kiz bebegim olcak 33 haftalik hamileyim yaklasik 2 3 aydir kalca agrisi cekiyorum takviye vitamin kullandigim halde.
Akurt Aysenozturk007 bende kullaniyorum hafifliyo ama kesilmiyo bazen yürüyemiyorum bile canim surekli dinlen
Akurt Aysenozturk007 canim ben 5 aylik falandim diş agrimi soyledim dişlerim cok agriyodu. Doktor bana d vitamini kalsiyum magnezyum faaln verdi. Gecmedi ama hafifledi. Bebek gelisirken sendeki kalsiyumu aliyo bu defa senin kemiklerin dişlerin agriyo bundan dolayi
Aysenozturk007 Akurt şimdi kaç haftalıksın canım ? Bide ben bişey daha sorucam ya 19 haftalık 5 aylık mı ediyor 🙈🙈
Laloba Aysenozturk007 kasık ağrısını bilemem ama bel ağrısı ağırlaştığın için oluyor diye biliyorum ayakta durman arttırır ağrını yatmak gerekiyor gün içinde bol bol
Aysenozturk007 Akurt internette falan hep 5 aylık yazıyordu kafam karışmıştı. Çok teşekkür ederim ☺️☺️