Hazalmelis bence yaptırmalısın. Üçlü dörtlü test çok önemli değil ama ikili testi yaptırıp risk oranını ense kalınlığını öğrenmelisin. Sebebi ise şöyle bu tabiii benim düşüncem ; bu testler bebeği aldırıp aldırmayacağına karar vermen için yapılmıyor aslında ama kendini bu duruma hazır hissetmeyen anneler tercihini aldırmaktan yana kullanabilirler bu ayrı bir konu… bu testler risk belirleme testidir tanı testi değildir genetik olarak bebekte bi anomali olma ihtimaline bakıyorlat. Herkesin bildiği gibi bazı anomaliler anne ve babaya büyük bir yükün düştüğü durumlar. Anne ve babanın bu duruma kendini hazırlaması önemli. Bu tarz anomalilerle doğumda karşılaşmaktansa riski bilerek bilinçli bir şekilde bebeği beklemek daha doğru. Ben şahsen yaptırdım içim rahatladı. Dörtlü testi de yaptıracaktım fakat virüs patlak verdi ve ikili yaptırdım nasılsa diye yaptırmadım. Ama içim de çok rahat etmedi. Keşke yaptırsaydım dedim. Bu benim şahsi düşüncem kesinlikle yaptırılmalı.