Beyzadz Merhaba hanımlar ben 31.haftama girdim. Dün gece kanamam oldu. Yurtdışında yaşıyorum burda hastaneye gittim. Muayene yaptılar alttan hersey normal diyip gönderdiler. Bu durumu yasayan oldu mu? Bugün iyiyim fakat yine de aklımda sürekli. 🥴😕
Islim123 Beyzadz progestan vs vermediler mi. Durduk yere kanama olmaz. Yurt dışı bu konuda çok ilgisiz canım kıyamam. Ama bol bol dinlen bebek hareketlerini düzenli takip et
Beyzadz Islim123 hiç bir şey vermediler. Ben de pek güvenemedim zaten. 😕 bugün kendi doktoruma gidicem. Inşallah bir sıkıntı olmaz. Teşekkür ederim cevabiniz için. 🙏