Tutku92 Bahar4516 zararlı değil, canım. Sadece süt arttırıcı özelliği olduğu için erken doğumu tetikleyen yiyeceklerden biridir. Abartıya kaçma.
Feridearslantas1 Bahar4516 Bende duymustum zararli diye yesilligi cok tuketiyorum bugune kadar bisey olmadi
MCY Canım sen netteki herşeye inanma doktorunun dediklerini yap doktoruna danış bana başkasına zararı yok diye sanada olmayacak değil doktorun daha sağlıklı cevap verir sana 😊 Bahar4516
Damla2018 Bahar4516 bana doktorum yasaklamıştı kuzum ilk 3 ay dere otu ve maydonozun ödem söktürme özelliği olduğu için riskliymiş
Damla2018 Bahar4516 vallah ne desem yalan olur canım şuan doktoruna sor istersen bir kere sen kaç haftalıksın