Doktorum ilk olarak kız gibi dedi bende hep koz hayal ettim kız olsaydı Arya koyucaktım ismini şimdi erkek olduğunu öğrendik yine çok mutlu olduk tabi ama özel bir isim farklı bir isim istiyorum herkes fikrini yazarsa bence diğer annelerimize de fikir olur 🥰