benım hipotriodım var tsh ımın 1 bucuga dustugun ay hsmıle kaldım. daha sonra tabı yukseldı. oo 10 a kadar cıktıgı oldu hamılelıgımde kı hala en son 3 bucuk falandı ama t4 önemlı dıye bııyorum prof yeşim erbil öyle dıyor t4 unuz normalse endışelenmeyın dıyor ıstersenız bı bakın bende o yuzden rahatım. dahılıyoecıve kadın dgcular 2 bucuk altı ıstıyolar bızde mecbur olabılecek dusuk vs tsh dan bılmesınler dıye hamılelıkte ılac yazmak zorunda kalıyoruz ama sıkıntı yapmayın dıyordu ınstagr<mda vıdeoları var bakabılırısınız