Zehra1905 cok fazla bulanti kusma yaşadım. Artık banyoda ağlayarak çıkarıyordum ben ölecem heralde diyordum. Çıkarırken karnımın alt kısmı çok acıyordu ve boğazım feci tahriş olmuştu aylarca. Su bile içemiyordum. Dudaklarim yara oluyordu susuzluktan. Hâlâ daha da haftada 2-3 defa çıkarıyorum 😔 ama cok şükür ki o zamanki gibi değil. baya çok şeyden tiksindim bu süreçte. Eskiden sevdigim hiçbirşeyi yiyemiyorum malesef. Dışardan hicbir şey yiyemiyorum. Hepsini hosuma gider değişiklik olsun diye birer defa deneyelim diye eşim almıştı bi kez yiyip hemen çıkardım , yada kokusu cok kötü geldi hic yiyemedim bile hepsi dokundu. Hala baharatli , yağlı ve cok salçalı yemek yiyemiyorum. 2 defa düştüm. Biri 2 bucuk biri 4 bucuk aylikken kışın yani. Baya sert düştüm ayağım kaydı market çıkışı. Birinde de tansiyonum düştü bayilip yere çakıldım hiç beklemediğimiz anda. Biraz bu gibi sıkıntılar yaşadım ama yinede rabbim beterinden saklasin. Son 3 ayim inşallah. Bi sağlıkla kucagima alsam gerisi önemli değil. Insallah herkes sağlıkla kucağına alır. Rabbim yaşadığımız sıkıntıların karşılığını o güzellikleri bize kavuşturup nasip eder hayirlisiyla 🤲😊