iremgun Merhaba arkadaşlar, benim bu haftaya kafar hiç bulantım olmadı 2 gündür ne yesem bir müddet sonra çıkarıyorum. 11+2 de bulantı başlaması normal midir ya? Bunu yaşayan var mı?😔
Ruviiseem iremgun mide bulantısı hepimizin ortak derdi 🤷🏻♀️ Hiç gitmeyen var 38 haftaya kadar hiç bulantı yaşamayan var yarın 23 haftalık olacağım benim daha yeni geçti sayılır Rabbim yardımcınız olsun
iremgun Ruviiseem ya aslında biliyorum canım teşekkür ederim. Sadece bugüne kadar hiç yaşamayıp 2 gündür olunca korktum biraz sanırım :(
Ruviiseem iremgun benim de bi anda başlamıştı su bile içememiştim vakti gelmeden ne olursa olsun geçmiyor 😊 sağlıcakla gelsin bebeğiniz 🌸