Bende senin gibiyim birde bebeğim var 29 aylık. 15+3 haftadayım. prilam içiyorum. Umarım çok sürmez de hamileliğin tadını çıkarırız. Bende çok yoruldum ağlamak geliyor içimden. Eşinle ayrı yatırıyoruz sürekli bundan yakınıyor. Birde bu süreçte bunlarla uğraşmak zorunda kalıyorum.