Sara ben 4,5 kg doğmuşum ve normal doğumla gelmişim gayette dünyaya benim bebeğim o kadar bile olmayacak gibi ama doktor bildiğin direkt olmasa da dolaylı şekilde korkutuyor yani dediğim gibi sezaryen de olabilir karşı olduğumdan değil asla ama olumlu konuşup seçimi bana bırakması daha yerinde olur diye düşünüyorum sadece. Neyse artık sağ salim alalım da bebişleri kucaklarımıza gerisi mühim değil🙂