Arkadaşlar dün şeker yüklemesi yaptırdım virüsten dolayı zar zor yaptılar, hastanede doktor yoktu, sonuçları kendi doktoruma göstereceğim ama gitmeme daha var. Sonuçtan anlayanlar yardımcı olabilir mi ? Ben sınırı 140 diye biliyorum sadece. Şimdi resim yüklemeye çalışacağım
