Zelislida Kızlar merhaba, 2-3 gündür her idrarım geldiğinde lavaboya gittiğimde iki üç damla iç çamaşırımın ıslandığını görüyorum. Doktorum izinde olduğu için ulaşamadım p.tesi başlayacakmış. Sizce ne olabilir ? Eczanede satılan pedlerden almalı mıyım ?
Pelo_00 Zelislida idrar olabilir, ya da akıntı olabilir son haftalara doğru akıntı biraz daha akışkan gelebiliyormuş içiniz rahat etmeyecekse eczaneden o pedlerden alabilirisiniz.
Laloba Zelislida ben normal ped kullanıyorum genelde akıntı bazen sıvı olarak geliyor doktoruma suyum mu sızıyor diye sormuştum suyu gayet iyi akıntıdır veya idrardır dedi
Zelislida brnr09 32+1 hamileyim bilmiyorum ki ben de idrar diye düşünüyordum başta ama içime kuşku düştü
aysundeper Zelislida idrar kaçırıyor olabilirsin canım. Bende de bir ara öyle oldu. Akıntın olur ondan korkma gebelikte akıntılar biraz fazla gelebiliyor. Ama su dışında yoğun sümük gibi kahverengi ve ya kırmızı bir şey gelirse sakın bekleme hastaneye git.
Bsecill Zelislida gebelikte su gibi akıntı olabiliyor mersk etme çok tedirgin ediyorsa seni eczden turnusol kağıdı / pedi alın
Bsraylmzz Zelislida canim bende de oluyor normaldede ic camasirim nokta gibi hafif sari akinti oluyo bazende lavaboya cok skisinca damla islaniyo normaldir herhalde asirj degilse
KubraaC Bende suan 33 haftaligim. Gecen gun bendede 5-6 damla su gibi bisey geldi doktoruma mesaj attim sordum cunku amniyon sivisi kacagi falan olabilir Allah korusun. İdrar kacirmis olsam idrar kokar yani sonucta heralde akintiydi ama akintiya gore fszla siviydi bende korktum. Doktorda gelmeye devam ederse gel dedi bi daha gelmedi cok sukur
Zelislida KubraaC benim de bayağı sulu akıntı gibi değil ama idrardan şüpheleniyorum yine de eczaneden ped alıp kontrol edecem ne olur ne olmaz
Zelislida Laloba ben en son 3 hafta önce kontrole gitmiştim suyum normaldi ama iki üç gündür böyle sulu olunca endişeleniyorum ya hastaneye de gitmek istemiyorum
Sebi9590 Zelislida bende de başladi o ya Tuvaletim gelince oluyo idrardir diye tahmin etdim dunden beri basladi
zntrkn Zelislida canım bence de idrar olabilir benim de şöyle oluyor. Gitmeden ya da girip çıktıktan sonra iç çamaşırım ıslanıyordu sonra bende şüphelendim ilk doktora gittim suyum çok iyiydi. Sonra ped kullanmaya başladım bir baktım idrar yani bildiğin sarı su 😂 benim çocuk idrar torbamı oyuncak yaptı sanırım ki daha 27/28 de filandım
Zelislida zntrkn ya benim bazen sarı bazen şeffaf anlamadım idrar olabilir bence de ilk olunca insan herşeyden korkuyor 😀