iremkara Kızlar bugün tam 17 haftalık oldum iki gün önce bir post acmistim kan ve idrar tahlili için aramislardi diye hem kan idrar Tahlili birde iğne dedi bu iğne için erken degilmi bana vurdular
Blackkcat iremkara erken galiba,ben 18bitirdim daha var diye gitmedim zaten ebe 20.hafta dedi ama vurduklarına göre farketmiyordur belki
Mororkide iremkara ılkını 19.haftamda yaptılar ama ben gec kalmısım ebe oyle dedı pzartesı sonrakı doz yapılcakmıs aradım sımdı gelmeyım ertele dıye ılerde yapılmazmıs malesef erken dogum rıskı olur dedı mutlaka gel dedı doktorumuda aradım o da oyle dedı
Duyguaydin81 iremkara valla sizi iyi arayıp çağırıyorlar ben kendim gittim 18. Haftamın sonunda aşımı oldum tahlil yaptırmam gerektiğini bile kendim söyledim ama virüsten dolayı yapmıyoruz dediler
Brce Merhaba ben de 17 haftalık oldum , önümüzdeki pazartesi günü gebe izlem ve aşı için çağırmışlardı beni de. Sağlık ocağını aradım pzt aşı salı tahlil yapılır dedi , aynı gün olmaz mı acaba sizin de mi Farklı günlerde oldu?
1serapguneyli iremkara ben şuan 18+3üm,2 gün önce gittim vuruldum aşımı, sonraki doz nisanın 27sinde😊
dilanhayat27 iremkara bende 2 hafta önce gitmişdim tetenoz aşısı yapacagız diye cağırdılar 18 haftama tam basmışdım
Mineonur Ben daha dun tetanoz aşısı oldum saglik ocagi aradi. 19+4 haftaligim bi kez daha vurulacakmis o da bir ay sonra dedi
Miniginannesiiii1111 iremkara erken ben başka ebeye sordum 20 hafta öncesi yapılmaz dedi bana 20 den önce sakin yaptırma hareketini hissetmeden yaptırma dedi üstüne basa basa uyardı beni doktorda 20 den önce yaptırma dedi bana
iremkara Miniginannesiiii1111 bana sordu bende dün akşam elimi koydugumda hareket hissettim dedim bndan sonra hep hissedersiniz dedi
Ozlemkubra Ben şuan 21+2yim daha yaptırmadım sağlık ocağı 7sine randevu verdi 23 haftalıkken gitmiş olucam