Kızlar bugün gittim bebeği gördüm kalp atışı için bir hafta sonra ya gidicez benim böyle kaç gündür pembe akıntılarım oldu bide pıhtılaşma için oksapar 4000 iğne kullanıyorum bugün iğne yapma dedi içerde pıhtı gördü ondan geliyormuş ama eve geldim daha da artmış ya kendimi kötü hissediyorum proğestan yazmış ama düşük riski de değil miş bu peki bu neyin nesi çok moralim bozuldu