Nurduy sakıcası yok bende geçen sordum doktora zararlı diyolar düşüğe sebep oluyor diyorlar diye büyük bir yalan genelde şüpheli sorunlu hamileliklerde alttan bakılır sonucunda düşük olursa da vajinal ultrason yaptırdım o yüzden düştü diye düşünüyorlar dedi. Bende alttan baktırdım hatta kendim istedim kese gözükmedi karından alttan göründü sonra bebek göründü kalp atışı görünmedi bi hafta sonra gel dedi dedim alttan bakın baktı kalp atışını gördüm bi sorun olmuyor yani bi kez bile ne leke ne kanama oldu