Doktorumu aradım kontrol için dizini incitmiş evdeymiş ve başka doktora gidiyim diye hastaneyi aradım doğum ve sezeryan olmadığı sürece hasta almıyoruz diyolar böyle saçmalık varmı ben bir buçuk aydır gitmiyorum hastaneye bebeğimi merak ediyorum gelişimi vs durumunu 😕😥