Kızlar normalde bebeğim makat geliş olduğu için sezeryan olacaktım dünde kontrolüm vardı 4 hafta geriden geldiğini suyumuzun azaldığını acil oğlumun alınması gerektiğini söylediler bu geriden gelme durumu sağlığında sorun yaratırmı hiç böyle bi durum yaşayan varmı 😢