Diyafram nefesi al, yani karnını şişirerek derin nefes al biraz tut nefesini ve yavaş yavaş yer. Bir kaç defa yap. Sonra da sağ burun deliğini kapat soldan nefes al birkaç dakika. Bu nefes tekniği nabzını yavaşlatır. Ayrıca nabzın yükselince limonlu soğuk su iç 1-2bardak. Bunlar bana çook iyi geliyo. Sakin kalmaya çalış ve dinlen.Kalp doktorum bir de şey önermişti göz kapaklarına ve boynuna hafif hafif bastır demişti nabzın yükseldiğinde. Tüm bunlar yarım saat içinde rahatlatıyo. Sen bi kardiyolojiye de git tıbbi bir sorunun yoktur umarım Ama en önemlisi sakin kal hiç panik yapma hamilelikte zaten çok artabiliyo dolaşım sistemindeki değişmeye bağlı olarak doktorum normal demişti.160a kadar bile normal ondan sonra sıkıntı olur demişti prof. Kardiyologum.