Sndz95 Kizlar size bir sorum olacak, kaç haftalikken cinsiyeti ögrendiniz bebisinizin? 🥰 biz 8 haftalik olduk, biliyorum daha erken suan ama, merak ettim sizlerinkini
Yasmiiinn Sndz95 daha çookk erken canım 🤷♀️ Ben mesela 12 haftalıkken gittiğimde erkek dedi kemik yapısından falan sonra 14 haftalıkken ikili tarama için gittim ordada kıza benziyor dedi 🤷♀️Kafam allak bullak oldu sinirlendim bende gitmiyorum dedim😂🤣 şuan 19 haftalık hamileyim normalde yine gitmeycektim şu virüsten dolayı ama doktorum gel diyince mecburen pazrtesiye randevu aldım gideceğim bakalım artık cinsiyetimiz netleşmiştir umarım bebeğim kendini gösterirde herkesin içi rahatlar😂😂😂
Cafede Sndz95 bana da erkek gibi ddi 16 haftaligim belki kiz der o yuzden bi iki hafta daha erkek olarak keyfini cikarim ddim 😂😂
244fe Yasmiiinn kemik yapısı yaniltiyo benimde ilkimde 12 de kemikleri iri erkekege benziyor dedi sonraki hafta kesin kiz demisti
244fe 13 de kiz dedi simdi yine gebeyim yarin 21 hafta olucak belli degil hep dönük kapali dedi merakim gitti dogrusu
Zarinzemzem Sndz95 12 hafta da ögrendim😌 özle de Hemen söyliyorlar beli olsa devlet hastanesin de söylemiyorlar