cavrosay Rojed_1708🤦♀️ 38+4haftadayim bendede varr.ama damar diyil böyle çizik olmuş gibi kararmiş morarmış
sukranaslier Rojed_1708 cavrosay maalesef çatlak kızlar onlar benimde kalçalarım öyle her gecen gün daha da çok morarıyor
Betulsna Rojed_1708 Ahh o bende de oldu🤦🏻♀️çizik çizk şekilde. Baldır ve basenlerim de oldu. Karnımda çatlama yok henüz ama ayna da baktıkça morelim bozuluyor😔
sukranaslier cavrosay ah canım ahh aynaya baktıkca ağlıyorum sinirlerim bozuluyor her şeyi sürüyorum ama çatladıysa caresi yok diyorlar sinozun çatlak kremini aldım çatlayan yerlerime avuç avuç sürüyorum inşallah kaybolur
MomE Rojed_1708 ya ben de baldirda degilde bacaklarimin onunde oldu ya. Gobegimin hemen altimda bacagimin bedenle birlestigi yerde. Orada niye olur ki hic anlamadim. Sanirim fark etmeden çok kaşıdım 🙄
sukranaslier cavrosay artık dayanamıyorum yüzüm falan şişti ayaklarım şişti bacaklarım şişti son hafta da böyle oldum ne güzeldi 34. Haftama kadar her şey Her şey çok güzel gidiyordu Kendimi çok çirkin hissediyorum
Tstnptt Dilaraozturk sağlıkla al kucağına benm daha 16 olmama rağmen besenim büyüdü kız olunca böyle oluyormuş 😊
Dilaraozturk Tstnptt benim normalde basenim vardı ama o kadar buyumedi sadece karnım var gören herkeste sadece göbekten kilo aldın dyor yüzüm bile şişmedi