37+2 çatı muayenesi yapmıyorum doğumun gidişatına göre degerlendiriyorum dedi sezeryan istesem dedim 40dan önce kendi gelmezse almanın anlami yok dedi , kızlar bebek çok kasılıyor karnım sürekli taş hiç yumuşamıyor bebek dönük 36da kanala girmeye çalışıyor demişti sizd durumlar nedir