Sibel122 Bız bugun 11 haftalık olduk. ❤️☺️ Herkez bebegının cınsıyetını kacıncı haftada ogrendı yazabılır mı acaba ❤️
Angel2 Sibel122 16.hafta hala net degil ikizlere hamileyim sagdaki icin iki ayri doktor kıza benziyor dedi soldaki daha belli degil artık ayrıntılı ultrasonda netlesir :)
Ruviiseem Sibel122 11 . Haftada biri kesin erkek dedi doktorumuz 13. Hafta da diğerinin de erkek olduğunu öğrendik 💙💙👶🏻👶🏻
Fuzuli Bende 13 ye kız dendi 16 da erkek dendi artık detaylı ultrasonda belli olcak. Kız olmasını çok isterdim. İçinden hala kız geçiyor ama doktor kesin erkek dedi ben yine de detaylıyı bekleyeceğim
Sibel122 Fuzuli bende hep kız istedim ama erkeklerı bilirsinız esım icine doguyor gibi oglum diye seviyor
Asel21 Sibel122 ikiz gebeliğim oğlum 15′ci haftada gösterdi kızım ise 21′ci hafta da detaylı ultrason da gösterdi kendini ☺️