Deletedmom115 Ruviiseem ya bir de benimki kapsül, ben de hapı bile zor yutarım, öyle kaygan ki her defasında neredeyse soluk boruma kaçıyordu neredeyse, yutamıyorum çünkü geri çıkıyor hahah
Ruviiseem Deletedmom115 benimkinin de kapsülleri böyle bi kaç tane Farklı deneyin belki onları kullanabilirsiniz ama konserve ton balığını mutlaka danışın doktorunuza
Anurtrn20 Ruviiseem hiç mi radyoloji uzmanı yokmuş canım Karabükte genelde radyolojiciler yapar zaten. Hele ki ikiz bebeklere detaylı ultrason yapılmaması ve doktorun önermemesi çok ilginç. Ense kalınlığı down sebdromuyla ilgili bi kavram ve detaylı ultrason sadece down sendromu ile ilgili değil bütün organlar taranır. Ben hemşireyim ve çok kadın doğum uzmanı tanırım özellikle ikizlerim den sonra ama detaylı ultrason şart değil diyen doktor ilk kez duydum. Genelde perinatolojiye takipli olun diyen doktor çoktur.
Ruviiseem Anurtrn20 bizde eşimle veterineriz ben daha yeni taşındım buraya ama eşim buralı hastane de yaptığı testi niye yapmıyoruz desin ki illa radyoloji uzmanı vardır ama yapmıyorlar demek ki bilemiyorum doktorum da hiç yaptırın falan demedi kendi baktı zaten rica edince 2 saat gibi sürdü normalde burda yapmıyoruz Ankara’ya gönderiyoruz dedi aksi bişey görmedi heralde görse illa Ankara’ya yada İstanbul’a gönderirdi bayağı samimiyiz ailecek de görüşüyoruz ekstra bi durumda saklamazdı heralde bilemedim 🤷🏻♀️ Birazdan arayıp soracağım muayenesi bitince
Nermintzz Ruviiseem Ben boğaz reflümden dolayı bi çok şeyi yiyemiyor canımın istemesine rağmen genişiz akıntım beni perişan ediyor neyapıcam ben bilmiyorum çoğu zaman ağlıyorum
Anurtrn20 Ruviiseem 2 saat gibi sürdüyse bakmıştır o zaman detaylı olarak. Siz tanıdığı olduğu için bakmıştır genelde perinatologlar ya da radyologlar bakıyor çünkü. ikiz gebelikte ayrıntılı ultrason çok önemli o yüzden şaşırdım canım şart değil demesine.
Ruviiseem Anurtrn20 ben zaten ricamız üzerine bakıldığını yazdım. Ama diğer bildirimlere yönlendirilmedi hiç 🤷🏻♀️Belki tek yumurta çift yumurta değişiyordur sizinki tek mi ?
Anurtrn20 Ruviiseem benim tek ama değişmiyor canım ikiz gebelik riskli gebelik olarak değerlendiriliyor tek çift bakılmaksızın.
Ensar1234 Deletedmom115 evet öyle oldu rabbim kimseyi evladıyla sınamasın hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin
Asel21 Ruviiseem merhaba canm göğüs ucu için krem falan kullanmıyorum. Bir bilgim de yok açıkçası ne söylesem yalan olur. Çok şükür Rabbim e güzel hamilelik geçiriyorum sadce doktorumun vermiş olduğu vitaminleri kullanıyorum.