Ruviiseem evet o test ile düşük olma ihtimali varmış. Benim de şöyle bir örneğim var yengem 13 sene önce hamileyken (19 yaşında ilk gebeliğiydi) annem de hamile kaldı (39 yaşında 4.çocuğuydu), ikisi de doktorların yönlendirmesi ile amniyo sıvısı testi yaptırdı, yengemin 600.000′de 1 ihtimalle down sendromlu çıktı, anneminki ise 60′da 1 ihtimal çıktı. Ama kardeşim sağlıklı, kuzenim ise down sendromlu doğdu. Annem de diyor ki sanki engelli çıksa aldıracak mıydım da ve 6 aylıkken yapılmıştı, istese bile alınmazdı, evladımı farkında olmadan tehlikeye atmışım diye hala üzülür.. Yani demek istediğim ben sonuçlarına güvenmiyorum bile