Kbraksy55 caglanurcagla benim doktorum bana sen çok erken öğrenmişsin dedi genelde öğrenenler 5 6 haftalık olur dedi seninki cok yeni dedi
Halidemat Kbraksy55 aynen belim de çok ağrıyor bir de hep uykum var başım ağrıyor dönüyor halsizlik tavan yapmış . 7 haftayı bekliyorum bebek kalp atışı rahat duyulur inşallah diye
meliccccc ozlmgull canm bu sonucla keseyi goremezsin cok cok erken iki gun sonra tekrar kan ver saglikli gebelik olmasi icin iki kat artmasi gerekli
ozlmgull meliccccc ay inşallah öle olur yada akışına bırakıcam 1. hafta sonra falan doktora gidicem artık kontrolum var :)
Yaseminatl Merhaba kizlar bende son adetime göre beş haftalığım değerim 1300 çıktı ama geçen hafta kese görünmedi bu hafta tekrar gideceğim inşallah görünür 🙏🙏
tusey34 Selam kızlar biz de 4+4 olduk Adetime 3 gün kala erken testle hamile olduğumu öğrendim 5 gün sonrada doktora gittik Aşağıdan baktı ve göremedi 9 gün sonra tekrar çağırdı umarım bu defa üstten bakar Sizde üstten mi baktı görmek için?