Nereden başlasam nasıl anlatsam bogazım düğüm düğüm,
oğlumla 28.haftaya kadar çok güzel geldik herşeyi normaldi kilosu boyu suyu 28.haftada birden tansiyonum yükselmeye başladı hemen hastaneye gittik yatış yapıldı muayene edildi proteinden şüphe duydular derken ilaca başladık 1 hafta yattık hastanede herşey düzene girmişti yada öle sandık ciğer geliştiri falan herşeti vuruldu o sırada, tansiyonum normale dönünce taburcu oldum, 2 hafta evde yattım kalkmamaya çalıştım tansiyonum arada yükseliyordu ama çok fasla değildi takiii 30+5e gelene kadar….
23 mart gecesi tansiyonlarım yükselmeye başladı gene sabahındada kontrolüm var diye ilaçla düşürdüm biraz gitmedm hastaneye
24.ünde kontrol diye gittim gece tansiyonumum yükseldiğinide söyledim ultrasonla baktı doktor suyunda azalma var bebekdere gelişme geriliği başlamış yatış yapıcaz hemen dedi, yatışım yapıldı noldugunu anladım alttan muayeneler nts’ler derken magnezyum yüklemesi tekrar ciger geliştirci falan yapıldı biranda doktorlar geldi sezeryana alıyoruz şunu imzala bunu giy derken kendimi ameliyathanede buldum, kimse yoktu yanımda almıyorlardı çünki zaten bende noldugunu anlayamadım biranda,, çıktıgımda oglumu sordum iyi dediler erken dogdudu için küvezde kalıcak 1 ay kadar ama dogdugunda aglamış buda iyi bişeymiş cigerleri gelişmiş demekmiş, 1.250gr dogdu oglum.. hiç göremedim bu olaylar yüzünden göstermiyorlar süt sagıyorum erken dogum oldugu için çok az geliyor şimdililk sütüm ama o bile yeterliymiş onun için, enjeksiyonla çekip ogluma yolluyorum sütümü, herşey güzel olucak inanıyorum ben kendimi yıpratıp üzmüyorum onun için savaşıyorum oda bizim savaşıp evimize gelicek inşallah 🙏🙏🙏