Merhaba kızlar.. Doğumum yaklaştı bebeğimin kafası aşarda doğum pozisyonunda.
bir sorun gözükmüyor dedi doktorumuz normal yapıcaksın dedi. Ama ben her anne gibi çok korkuyorum ve endişe ediyorum yapamazsam diye. Sorum doğum yapanlara çok acılımı oluyor. Ve açılmam olsun diye yaptığınız birşeyler varmı 🙏🏻