Herkese merhaba hanımlar. 17 haftalık hamileyim Sabaha doğru saat 5 gibi karnınızın kasıklarımın sancısıyla uyandım nefes alamıyordum ter atıyordum ben böyle bi ağrı hiç görmedim 😢 çok korkuyorum hastaneye de gidemiyorum. Kanama falan olmadı gece uyumadan Mısır yemiştim acaba ondan mı. Bana yardım edin lütfen çok korkuyorum 😢😢😢