Merhaba canım bende bir ay falan oldu başlayalı henüz bi yada iki kere biarada bulundum doktorla . Olumsuz bi durum yok şuan bakalım . Malum buaralar gidemiyorum o yüzden doktorla pek bi paylaşımımız olmadı . 29 haftalığım buarada . Canan hanıma gitmiştim