EsraDeniz24 Merhabalar bugün doktor muayesşne gittik 37 haftalığım 2820 dedi kilosuna 200 gr geriden geliyor dedi .,, normali ne kadar olması gerekiyor acaba 😢
mihrinazsumbul EsraDeniz24 bi arkadaşımın 2600 dü 37 de uyumlu demiş doktor 3 kiloyla da doğum yaptı. Bazı doktorlar garip takma :) bence iyi kilosu 2900 nerdeyse 4 kilo doğurmanı istiyo yada bebeğin iri olsun sezeryana alalım kafası😁😁
sonsuzadek EsraDeniz24 canım bende 35+5 de gittim 2467 di, doktor ne çok kilolu ne çok zayıf bi bebeğin var aman olmasında, zayıf bebek çabuk gelişir gelişimi daha hızlı olur dedi
sonsuzadek EsraDeniz24 doktor öyle demesine rağmen bende senin gibi kafama taktım kilosunu daha da dikkat ediyorum yememe bakalım
Zeynep12345000 EsraDeniz24 Ben 37 haftalıkken bebeğim 3150 idi bence anne ve babanın iriliği bebek kilosunda etkili iri bir anne iseniz bebeğiniz kilolu iri bir bebek olur . Önemli olan kilo değil sağlığı inşallah bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız dün 38 hafta olduk kontrolüm vardı 3300 dedi
EsraDeniz24 mihrinazsumbul çok haklısınız ya her gittiğimde hep eksik diyor aman sağlıkla olsunlar da 🙏🏻🙏🏻
EsraDeniz24 mihrinazsumbul çok haklısınız ya her gittiğimde hep eksik diyor aman sağlıkla olsunlar da 🙏🏻🙏🏻
EsraDeniz24 sonsuzadek çok haklısınız ben de dikkat ediyorum ama sanırım yapıdan 😄 ben de kilolu değilim cğnkü
EsraDeniz24 Zeynep12345000 çok haklısınız yapıdan cğnkü ben de zayıfım ve zayıf hamile kaldım aman sağlıklı olsunlarda🙏🏻🙏🏻